دوازدهمین تک‌تور

دوازدهمین تور فناورانه همزمان با 25اُمین نمایشگاه بین‌المللی ایران هلث برگزار شد.

دوازدهمین رویداد تور فناورانه همزمان با نمایشگاه ایران هلث در روز 30 اردیبهشت‌ماه برای نخبگان و فرهیختگان دانشگاهی، با همکاری «مرکز توسعه‌ فناوری‌های راهبردی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری» برگزار شد.

هدف از برگزاری این رویداد آشنایی نخبگان دانشگاهی با صنایع فعال کشور در حوزه پزشکی، دندانپزشکی، آزمایشگاهی و دارویی، استفاده از ظرفیت و توانمندی نخبگان در راستای رفع نیازها و چالش‌های فناورانه موجود در این حوزه و همچنین شبکه‌سازی میان نخبگان با صاحبان شرکت‎‌های مرتبط می‌باشد.

در تور فناورانه 30 اردیبهشت‌ماه بیش از 63 نفر از دانشجویان و فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌های برتر کشور در رشته‌های مرتبط، و همچنین مدیران و فناوران شرکت‌های برتر تولیدکننده در حوزه حوزه پزشکی، دندانپزشکی، آزمایشگاهی و دارویی حضور داشتند.

در ابتدای این رویداد، شرکت‌کنندگان در محل سالن iHiT برای بخش سخنرانی‌ها گرد هم آمدند. سخنرانان حاضر از شرکت‌های مختلف به معرفی شرکت خود، محصولات و چالش‌های موجود در مسیر توسعه شرکت پرداختند و پس از آن از خانه نوآوری و فناوری ایران و سپس از غرفه‌های برتر نمایشگاه بازدید کردند.

لیست اسامی سخنرانان در ادامه آورده شده است:

روز اول:

1. جناب آقای دکتر احسان عارفیان، دبیر ستاد توسعه فناوری‌های پزشکی بازساختی و سلول‌های بنیادی

2. سرکار خانم مهندس سمیرا کوشکستانی، مدیرعامل شرکت طنین پرداز پاسارگاد

3. جناب آقای مهندس علی ساده‌دل، مدیر اجرایی شرکت اطلسین

4. جناب آقای دکتر مصطفی تقی‌پور، موسس و رئیس هیئت مدیره شرکت مد فناوران پلاس

لیست خبرگزاری‌هایی که اخبار تور فناورانه نمایشگاه ایران هلث را پوشش دادند به شرح زیر است:

پایگاه اطلاع‌رسانی دولت

اکوموتیو

ایران مدیکال

 

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش