اولین تور فناورانه همزمان با​​​​​​​ 24اُمین نمایشگاه بین‌المللی ایران‌هلث برگزار شد​​​​​​​

اولین رویداد تور فناورانه همزمان با بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی ایران‌هلث در روزهای 7 و 8 خرداد‌ماه برای متخصصان، کارآفرینان، نخبگان و فرهیختگان دانشگاهی، با همکاری «مرکز توسعه‌ فناوری‌های راهبردی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری» برگزار شد.
 هدف از برگزاری این رویداد آشنایی با صنایع فعال در حوزه پزشکی کشور و زمینه‌سازی استفاده از ظرفیت و توانمندی افراد این حوزه در راستای رفع نیاز و چالش‌های فناورانه موجود است.
اولین تور فناورانه همزمان با نمایشگاه‌ ایران هلث در تاریخ 7 و 8  خردادماه 1402 به مدت دو روز در محل دائمی نمایشگاه­های بین­المللی تهران با حضور انجمن‌های علمی، شرکت‌ها و متخصصان ایرانی تحصیل­کرده در خارج از کشور و نخبگان دانشگاهی برگزارگردید. در این رویداد متخصصان و دانشجویان در سالن 37A نمایشگاه بین‌المللی تهران (آی‌هیت) گردهم آمدند و ضمن ارتباط‌گیری و شبکه‌سازی درحاشیه نشست، از سایر سالن‌های نمایشگاه، بازدید کردند. این رویداد بخش‌های مختلفی از جمله: نشست و گفتگو با مسئولان معاونت، آشنایی با چالش‌های فناورانه ارائه شده توسط مدیران صنایع برتر، بازدید از نمایشگاه آی‌هیت و بازدید از نمایشگاه مربوطه را شامل می‎شد.
در تور فناورانه 7 خردادماه، بیش از 60 نفر از متخصصان و دانشجویان مقاطع تحصیلات تکمیلی دانشگاه‌های برتر کشور در رشته‌های مرتبط، و همچنین مدیران و فناوران شرکت‌های برتر تولیدکننده در حوزه پزشکی حضور داشتند.
همچنین در 8 خردادماه، بیش از 90 نفر از دانشجویان و فارغ‌الحصیلان دانشگاه‌های برتر کشور در رشته‌های پزشکی و سایر رشته‌های مرتبط، اعضا هیئت علمی دانشگاه‌ها و همچنین مدیران و فناوران شرکت‌های برتر تولیدکننده در حوزه پزشکی حضور داشتند.
لیست اسامی سخنرانان در روز اول و دوم در ادامه آورده شده است:
روز اول:
1.آقای دکتر میرآبادی، رئیس مرکز تعاملات علم و فناوری
2     آقای مهندس مرآتی، هم‌بنیان‌گذار شرکت پویندگان راه سعادت
3.سرکار خانم دکتر حق‌جو
4.آقای مهندس ساده‌دل، مدیر مهندسی و مدیر اجرایی شرکت اطلسین
5.جناب آقای مهندس فائز، مدیرعامل شرکت آبنوس طب هرمز
روز دوم:
1.آقای مهندس عظیم‌زاده، مدیرعامل شرکت احیا درمان پیشرفته
2.آقای مهندس یاراحمدی، هم‌بنیان‌گذار شرکت شناسایی افق سلامت
3.آقای مهندس اخوت، مسئول تحقیق و توسعه شرکت آریا طب فیروز
 
لیست خبرگزاری‌هایی که اخبار تور فناورانه نمایشگاه ایران هلث را پوشش دادند به شرح زیر است:
1.خبرگزاری صدا و سیما
2.ایرنا
3.خبربان
4.پارک فناوری پردیس

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش