بیش از 61 نفر از متخصصان و دانشجویان مقاطع تحصیلات تکمیلی دانشگاه‌های برتر کشور...

سومین تور فناورانه همزمان با 23اُمین نمایشگاه بین‌المللی قطعات خودرو برگزار شد

سومین رویداد تور فناورانه همزمان با نمایشگاه بین‌المللی قطعات خودرو در روزهای 23 و 24 مردادماه 1402 برای متخصصان، کارآفرینان، نخبگان و فرهیختگان دانشگاهی، با همکاری «مرکز توسعه‌ فناوری‌های راهبردی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری» برگزار شد.

هدف از برگزاری این رویداد آشنایی با صنایع فعال در حوزه قطعات خودرو و زمینه‌سازی استفاده از ظرفیت و توانمندی افراد این حوزه در راستای رفع نیاز و چالش‌های فناورانه موجود است.

در تور فناورانه 24 مردادماه، بیش از 61 نفر از متخصصان و دانشجویان مقاطع تحصیلات تکمیلی دانشگاه‌های برتر کشور در رشته‌های مهندسی مکانیک، خودرو، مهندسی شیمی و مهندسی مواد و همچنین مدیران و فناوران شرکت‌های برتر تولیدکننده در حوزه قطعات خودرو حضور داشتند.

همچنین در 25 مردادماه، بیش از 130 نفر از دانشجویان و فارغ‌الحصیلان دانشگاه‌های برتر کشور در رشته‌های رشته‌های مهندسی مکانیک، خودرو، مهندسی شیمی و مهندسی مواد و سایر رشته‌های مرتبط، اعضا هیئت علمی دانشگاه‌ها و همچنین مدیران و فناوران شرکت‌های برتر تولیدکننده در حوزه قطعات خودرو حضور داشتند.

در ابتدای این رویداد، شرکت‌کنندگان از غرفه‌های برتر سالن iHiT نمایشگاه بین‌المللی تهران بازدید کردند و پس از آن در محل سالن iHiT  برای بخش سخنرانی‌ها گردهم آمدند. سخنرانان حاضر از شرکت‌های مختلف به معرفی شرکت خود، محصولات و چالش‌های موجود در مسیر توسعه شرکت پرداختند و پس از آن از غرفه‌های برتر نمایشگاه بازدید کردند.

لیست اسامی سخنرانان در روز اول و دوم در ادامه آورده شده است:

روز اول:

  1. آقای مهندس علی حسینی، معاون مرکز تعاملات بین‌المللی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری
  2. آقای صادق‌پور، مدیرعامل شرکت Car Done Digital UG
  3. آقای دکتر میرزایی، مهندس ارشد شرکت EDF ENERGY

روز دوم:

  1. اقای دکتر حدادی، عضو هیات‌مدیره موسسات پژوهشی و فناوری در صنعت خودرو
  2. آقای نادر وهاب آقایی، مشاور خدمات پس از فروش شرکت‌های خودرویی

لیست خبرگزاری‌هایی که اخبار تور فناورانه نمایشگاه قطعات خودرو را پوشش دادند به شرح زیر است:

  1. سرعت پرس
  2. خبربان
  3. قطره
  4. مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش