پانزدهمین تک‌تور

پانزدهمین تور فناورانه همزمان با 18اُمین نمایشگاه ایران پلاست برگزار شد

پانزدهمین رویداد تور فناورانه همزمان با نمایشگاه ایران پلاست در روز 18 شهریورماه برای متخصصان، کارآفرینان، نخبگان و فرهیختگان دانشگاهی، با همکاری «مرکز توسعه‌ فناوری‌های راهبردی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری» برگزار شد.

 هدف از برگزاری این رویداد آشنایی با صنایع فعال در حوزه حوزه پلاستیک، پتروشیمی و سایر حوزه‌های وابسته و زمینه‌سازی استفاده از ظرفیت و توانمندی افراد این حوزه در راستای رفع نیاز و چالش‌های فناورانه موجود است.

در تور فناورانه 18 شهریور‌ماه، بیش از 70 نفر از متخصصان و دانشجویان مقاطع تحصیلات تکمیلی دانشگاه‌های برتر کشور در رشته‌های مرتبط، و همچنین مدیران و فناوران شرکت‌های برتر تولیدکننده در حوزه پلاستیک و پتروشیمی حضور داشتند.

در ابتدای این رویداد، شرکت‌کنندگان در محل سالن iHiT برای بخش سخنرانی‌ها گرد هم آمدند. سخنرانان حاضر از شرکت‌های مختلف به معرفی شرکت خود، محصولات و چالش‌های موجود در مسیر توسعه شرکت پرداختند و سپس شرکت‌کنندگان بصورت گروهی از محصولات موجود در خانه نوآوری و فناوری ایران و همچنین غرفه‌های برتر نمایشگاه بازدید کردند.

در بخش نشست فناورانه این رویداد، 3 نفر از فعالان علمی کشور در حوزه پلاستیک، پتروشیمی و سایر حوزه‌های وابسته، به ارائه سخنرانی پرداختند.

جناب آقای مهندس مصطفی شیرانی، مدیر فروش و بازاریابی شرکت پادنا پلیمر

جناب آقای دکتر سعید محمودی، مدیرعامل شرکت دانش‌بنیان پترو پژوهان شریف (پتروکو)

جناب آقای مهندس یاسر دریاباری، بنیان‌گذار و رئیس تکنولوژی و تولید شرکت پلاس پلیمر

 

لیست خبرگزاری‌هایی که اخبار تور فناورانه نمایشگاه نانو و صنعت را پوشش دادند به شرح زیر است:

معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری

 

 

 

 

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش