یازدهمین تک‌تور

یازدهمین تور فناورانه همزمان با 13اُمین نمایشگاه بین‌المللی اینوتکس برگزار شد.

 

یازدهمین رویداد تور فناورانه همزمان با نمایشگاه نوآوری و فناوری (اینوتکس) در روز 19 اردیبهشت‌ماه ویژه نخبگان و فرهیختگان دانشگاهی، با همکاری «مرکز توسعه‌ فناوری‌های راهبردی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری» برگزار شد.

 هدف از برگزاری این رویداد آشنایی با صنایع فعال در حوزه‌های مختلف و زمینه‌سازی استفاده از ظرفیت و توانمندی افراد در راستای رفع نیاز و چالش‌های فناورانه موجود است.

در تور فناورانه 19 اردیبهشت‌ماه بیش از 120 نفر از دانشجویان و فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌های برتر کشور و همچنین مدیران و فناوران شرکت‌های برتر تولیدکننده حضور داشتند.

در ابتدای این رویداد، شرکت‌کنندگان با توجه به رشته تحصیلی به گروه‌های 20 نفره تقسیم شدند و سپس به غرفه‌های مرتبط هدایت شده و در آنجا سخنرانان حاضر از شرکت‌های مختلف به معرفی شرکت خود، محصولات و چالش‌های موجود در مسیر توسعه شرکت پرداختند و پس از آن از غرفه‌های برتر نمایشگاه بازدید کردند.

لیست اسامی سخنرانان و نام غرفه‌های بازدید شده در ادامه آورده شده است:

1. آقای مهندس مانی رضوان، مدیر کسب‌و‌کار شرکت هوایی مپنا/ شرکت مهندسی و ساخت موتور و تجهیزات هوایی ایرانیان (مپنا)

2. آقای مهندس دانیال غلامی، مدیر بخش تحقیق و توسعه شرکت هوش افزار کیا/ شرکت هوش افزار کیا

3. خانم مهناز طاهری، مجری طرح توانمندسازی صدف و مدیر شرکت کارنو/ ایستگاه کار

 

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش